Kære brødre og søstre!
Velsignelse af påskemad finder sted i kirken på følgende tidspunkter:
To gange på den Store Lørdag d. 11. april:
Om formiddagen – straks efter liturgien og
Om aftenen – fra kl 21:00 til 23:00.
Lyse Mandag d. 13. april – om formiddagen efter liturgien.
OBS!
Ifølge Kirkens kanoner er det forbudt at bringe kød ind i templet. Kødholdige produkter vil derfor IKKE blive velsignet.