Velsignelse af påskemad

Kære brødre og søstre!

Velsignelse af påskemad finder sted i kirken på følgende tidspunkter:

To gange på den Store Lørdag d. 11. april:
Om formiddagen – straks efter liturgien og
Om aftenen – fra kl 21:00 til 23:00.

Lyse Mandag d. 13. april – om formiddagen efter liturgien.

OBS!
Ifølge Kirkens kanoner er det forbudt at bringe kød ind i templet. Kødholdige produkter vil derfor IKKE blive velsignet.